Re: Monitor LG czy warto ?

Autor: R (von_at_nospam.com.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 16:37:13 MET DST

On Sun, 02 May 2004 15:29:59 +0200, simon98 wrote:

> Witam! Posiadam monitor LG F700P od okolo roku i jak na razie nie narzekam,
> (jakosc obrazu jaka prezentuje jest bardzo dobra), ale wybieralem go
> sposród 4 monitorów LG, a kazdy z nich mial jakis defekt który wedlug LG
> spelnial normy.
> IMO mozna kupuc LG, ale wtedy gdy ma sie mozliwosc sprawdzenia go przed
> zakupem.
> Simon98

a mozesz napisac jakie to defekty byly ?
zebym wiedzial czego szukac ... (jak takie ze biegnie czarny pas przez
srodek to pewnie mi nie umknie ale jak nie bede wiedzial czego
szukac to moge przegapic i sie dopatrze dopiero w domu ;\ )
Nie jestem grafikiem komputereowym bo takto bym pewnie kupolwal monitor za
>1000 zl ale perwenie jakies fotki od czasu do czasu z aparatu bede
obrabial ;] tak wiec monitor raczej do odladania filmow i
biegania po interniecie.