Re: Kieszonkowy aparat cyfrowy

Autor: Gatar (gatar_at_malpa.poczta.fm)
Data: Sun 02 May 2004 - 13:27:08 MET DST

Użytkownik "User" <person_at_computer.com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Nie wiem czy to odpowiednie grupy, ale mam nadzieję, że tak.
> Jeśli nie, to proszę o popowiedź gdzie się zwrócić.
>
> Pytanie jest następujące: czy ktoś zetknął się z "Kieszonkowym
> Aparatem Cyfrowym" reklamowanym i sprzedawanym przez
> VitaShop?
>
> Pozdrawiam
> User

No nareszcie.
Czekałem, czekałem i sie doczekałem.
Ktoś (User) zapytał o tę syfrówkę :-))))
Moim zdaniem ten produkt należy traktować na równi z płynami na porost
włosów
i keszokowymi maszynami do szycia :-))
Nie kupuj, ale oczywiście wybór należy do Ciebie.
Wielka prośba, jęsli kupisz...podziel sie wrażeniami z użytkowania tego
produktu.
pozdro
Gatar