Kieszonkowy aparat cyfrowy

Autor: User (person_at_computer.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 08:11:18 MET DST

Witam!

Nie wiem czy to odpowiednie grupy, ale mam nadzieję, że tak.
Jeśli nie, to proszę o popowiedź gdzie się zwrócić.

Pytanie jest następujące: czy ktoś zetknął się z "Kieszonkowym
Aparatem Cyfrowym" reklamowanym i sprzedawanym przez
VitaShop?
W moim przypadku byłby to pierwszy aparat cyfrowy, a właściwie
pierwszy aparat fotograficzny w ogóle, pierwsza kamera video
i pierwsza kamera internetowa.
Warto to kupić? Jeśli nie, to co kupić o podobnych możliwościach
i cenie. Wszystkie te 3 funkcje mam zamiar wykorzystywać
w umiarkowanym zakresie, do celów wyłącznie amatorskich.
Najbardziej jako kamerę internetową, potem jako kamerę video,
a najmniej jako fotograficzny aparat cyfrowy.

Proszę o opinie.

Pozdrawiam
User