Re: Kieszonkowy aparat cyfrowy

Autor: Krzys-iek (admin.a.krionix.ten)
Data: Sun 02 May 2004 - 12:30:58 MET DST

User <person_at_computer.com> napisal nam:

> Witam!
>
> Nie wiem czy to odpowiednie grupy, ale mam nadzieję, że tak.
> Jeśli nie, to proszę o popowiedź gdzie się zwrócić.

Zaskakuje mnie poziom pytania, ale kto pyta nie bladzi :)

Nie wiesz ze w TV shopach cokolwiek by nie sprzedali to jest to:
gowno, przeplacasz 10x?

Thane digital camera - szukaj tego na sieci, bo to to jest.

Mozna to kupic jak dodaja to laske co na molo idzie, w prezencie do
aparaciku.

Przynajmniej bedzie z niej jakis pozytek w przeciwienstwie do "syfrowki"