Re: Czy da się uratować.

Autor: zakochany (zakochany_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 11:08:24 MET DST

Użytkownik "ordi" <ordi_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> zakochany napisał:
>

> niestety, trzeba napełniac jak najszybciej po skonczeniu tuszu

Wiem, ale ja nie potrzebuje koloru w zasadzie. Chciałem Dziewczynie zrobić
niespodziankę i wydrukować jej pracę ze zdjęciami. Zainwestowałem w tusze, a
tu kupa:( Co by się stało, gdybym strzykawkami odessał spowrotem tusze i
oprózniony pojemnik wrzucił na kilka dni do wody lub np. spirytusu??
Sorry za moja upierdliwość, ale jestem zdesperowany....:((((