Re: Nagrywarka

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 10:20:29 MET DST

"m.bunio.s" napisał(a):

> Kupilem skuszony niweysoka cena nagrywarke Samsung 408SW 8x/8x/32x.
> I za cholere nie udalo mi sie nigdy wypalic dobrze plyty czy to w Nero czy
> Easy CD Creator
> czy tam innych programach. Jedyny program dzieki ktoremu moge nagrac cos na
> plyte

Cześć
chyba jednak masz walniętą nagrywarę - Ja miałem podobną historie parę lat temu
z zabytkową dziś nagrywarką Sony 940 SCSI (oszałamiająca prędkość 2X wtedy to
był hit).kupiliśmy do firmy razem z oprogramowaniem Adaptec Easy CE Creator.
Wszystko nagrywało sie cacy tylko za skarby swiata nie dało sie odczytać mimo
pomyslnego zamknięcia krążka. Po wykluczeniu błedów ze strony operatora lub wad
nośnika oddałem sprzęt do reklamacji okazało się, że laser wypalał ze zbyt
słabą mocą. Wymienili sprzęt na nowy i pracowałby do dziś tylko wymieniliśmy na
Yamaszke 8x8 bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie dziś czekał godzinę na
wypalenie płyty.. Także radze dać do reklamacji.
Pozdrawiam MACIEK