Re: Nagrywarka

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 12:06:37 MET DST

In article <9dqhfk$bd1$1_at_news.tpi.pl>, bunio_at_sopot.lex.pl says...
> Kupilem skuszony niweysoka cena nagrywarke Samsung 408SW 8x/8x/32x.
> I za cholere nie udalo mi sie nigdy wypalic dobrze plyty czy to w Nero czy
> Easy CD Creator

Ale co sie dzieje okladnie ? Zwis sprzetu ? Plyta sie wypala ale jej nie
czyta ? buffer underrun ? opiszzesz dokladniej :)

> czy tam innych programach. Jedyny program dzieki ktoremu moge nagrac cos na
> plyte
> to DirectCD i potem sfinalizowac (wtedy jest wsio ok...) Wiec juz
> zglupialem..... bo jak by
> nagrywara byla walnieta to w ogole by sie nie dawalo nic nagrac.....a tutaj
> w takim DirectCD
> sie nagrywa (niestety tylko dane bo audio sie w ten sposob nie da...) Wiec
> wlasnie chodzi mi o to
> czy ktos moze miec jakis pomysl co z ta nieszczesna nagrywara robic ???

Tak, jak napiszesz dokladniej konfiguracje. Moze konflikt z cdromem ?
Poprzepinaj nagrywarke (tzn zamien master ze slavem albo na osobna tasme)

--