Re: tusz

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 10:31:34 MET DST

DooMiniK napisał(a):

> Hieh - też to widziałem ;-)
>
> ps. ja pisałem o InkTec ;-)
>
> --

Właśnie InkTec to zestaw do napelniania zużytych nabojów tuszem - strzykawa z igłą pojemniki z
tuszem plus odpowiednie imadełko do umocowania pojemnika i instrukcja nabijania.Całość całkiem
sensowna i dosyć skuteczna.
Natomast kartridż InkTec o którym pisał Kolega to prawdopodobnie napelnione prze jakiegoś
zaradnego "producenta" w ten sposób zuzyte pojemniczki ładnie zapakowane i pewnie ciut droższe
od napełniacza - czego to ludzie nie wykombinują.
Pozdawiam MACIEK