Re: Skaner - jaki?

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 12:34:51 MET DST

Ja mam MUSTEK SCANEXPRESS 6000 i jestem od 2 lat calkowicie z niego
zadowolony
szybko mi skanuje nie robiac przy tym niepotrzebnego halasu .
Jak dla mnie jest idealny a juz napewno pod wzgledem jakosci przeskanowane
obrazu,
 ma w sobie wszystko co trzeba (mam na mysli rowniez OCR)
 poza jednym wyjatkiem nie moge skanowac przezroczy (ale podobna wersja do
mojego moze:-)

PS. dwa lata temu kosztowal 600zl

Pozdrawiam
Nikon

Użytkownik Dariusz Jaworowski <darekjaw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AE5353D.114CC77E_at_poczta.onet.pl...