Re: Problem z bootowaniem

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 12:53:00 MET DST

Witam w klubie:-)
U mnie było to samo , ta sama plyta , ten sam problem :-)
Veryfying DMI Pool Data ... i nic , 3 razy restart i zaskoczyl
(nie pomaga nawet bootowanie z CD-ROM.)
ale pewnego dnia ,znowu ten sam problem i już skonczylo sie
formatem , a problem z regulu mi sie pojawial
kiedy do mojego kompa podlaczalem dodatkowy HDD.

PS.Mnie sie tak zaczelo po roku.

Pozdrawiam
Nikon

Użytkownik Dr_Vader <dr_vader_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c5t2g$3kq$1_at_news.tpi.pl...