Skaner - jaki?

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:11:41 MET DST

    Przymierzam się do kupna skanera, jednak nie mam doświadczenia z
tymi urządzeniami i nie wiem za bardzo na co zwracać uwagę. Będzie on
stosowany w domu, najważniejszym (jak na razie) parametrem jest prędkość
skanowania w trybie "odcienie szarości" (do rozpoznawania tekstów),
dobrze gdyby był na USB i kosztował do 400zł. Zastanawiam się nad
modelami Agfa e20 lub e25, może ktoś ich używa i może podzielić się
doświadczeniami, jak długo trwa skanowanie jednej strony a4 i ogólnie
jak sprawuje się w codziennej pracy?
    Może znacie jakieś lepsze modele godne polecenia?

Pozdrawiam

Darek J.