Re: jakiej firmy dimmy polecacie?

Autor: m. (m100_at_poland.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 10:55:45 MET DST

Chooch napisał(a):

> A Wilk to tylko polski dystrybutor, nie ma
> zadnego wplywu na jakosc oferownych kosci...
>
> CHOOCH

Cos tam twierdza ze testuja wszystko i daja dozywotnia gwarancje.
Sam sie skusilem (nie wiem czy slusznie) przekonal mnie znajomek co handluje
sprzetem twierdzac ze wymieniaja od reki jak masz jakies zastrzezenia (i to
niewazne jak dawno kupiles)
Ale czy to prawda - nie mialem jeszcze powodu sprawdzac.
Ale kumplowi walnela ni stad ni z owad kostka DIM 64 (po ponad 2 latach od
zakupu a ze bylo po gwarancji i akurat byla gorka w cenach to bol byl duzy)