Re: jakiej firmy dimmy polecacie?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 20:57:03 MET DST

> chodzi mi o 133hz 128mb, 64mb zwykle dimmy
> Co sadzicie o produktach Infineon, Pionier, Hyunday, Wilk i innych - tylko
> nie jakichs 2 razy drozszych np Kingstone.

Kingstone JEST drogi,a co do podanych przez Ciebie marek najwieksze zaufanie
malbym do Infineona (to dawniejszy Siemens) oraz Hyundaia. Ponadto sam
zdobylem oryginalne kosci VIA (oznaczenie scalakoow VT....), ktore tez
sprawuja sie calkiem przyzwoicie. A Wilk to tylko polski dystrybutor, nie ma
zadnego wplywu na jakosc oferownych kosci...

CHOOCH