Re: jakiej firmy dimmy polecacie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 21:58:09 MET DST

Niejaki(a) Chooch <lawniczak_at_idea.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal

nie az tak - www.komputronik.com.pl

> a co do podanych przez Ciebie marek najwieksze zaufanie
> malbym do Infineona (to dawniejszy Siemens)

tez bo mam :) wraz z kingstonem tworza super parke :)

> oraz Hyundaia. Ponadto sam
> zdobylem oryginalne kosci VIA (oznaczenie scalakoow VT....), ktore tez
> sprawuja sie calkiem przyzwoicie. A Wilk to tylko polski dystrybutor, nie ma
> zadnego wplywu na jakosc oferownych kosci...

no, ale glownei to infineony u nich sa :) wiec nie wiem, czy eni wma
wplywu na jakosc kosci :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|