Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 20:43:08 MET DST

Hi,

Pszemol wrote:

> Marzy Ci się... czy znasz kogoś pracującego u Intela z Twojej uczelni?

Nie, bo w Polsce nie ma fabryki Intela. Ale nie powiesz mi chyba, że
polskie uczelnie zajmujące się elektroniką są gorsze od np. amerykańskich
i uczą jakichś bzdur? Założę się, że w USA uczą tej samej teorii i do
pracy u Intela idą ludzie z takim samym zapasem wiedzy.

> Myślę, że strzeże jej bardzo zachłannie i dlatego uważam, że Wasze
> przekonanie że "wiecie wszystko" na temat precedur panujących wewnątrz
> Intela jest żałośnie naiwne.

Nie wiemy wszystkiego. Postawiliśmy tezę, którą udało się udowodnić
metodą "nie wprost", gdyż nikt nie dysponuje choć jednym przykładem
przeczącym tezie. Przyjmiesz to do wiadomości?

> Jest róznica pomiędzy twierdzeniem, że "możliwe jest że Intel tak robi"
> a twierdzeniem "Intel tak robi a dowodem na to jest to, że mój C. działa".

Ale tu chodzi o to że "nie ma dowodu na to, że Intel robi inaczej".
Więc Twoje kłócenie się nie ma wcale większych podstaw od mojego, bo
dowodu na papierku też mi nie przedstawisz.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |