Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 22:08:17 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message news:3AE9CC1B.A1EF8061_at_iname.com...

> Który to uczy elektroników, którzy potem będą pracować w np. Intelu
> i podejmować decyzje marketingowe tego typu. Brawo. Nawet wykładowców
> uważasz za oszołomów?

Marzy Ci się... czy znasz kogoś pracującego u Intela z Twojej uczelni?

> Myślisz, że Intel komukolwiek zdradzi swoją politykę wewnętrzną?

Myślę, że strzeże jej bardzo zachłannie i dlatego uważam, że Wasze
przekonanie że "wiecie wszystko" na temat precedur panujących wewnątrz
Intela jest żałośnie naiwne.

> Nie, nikomu. Nawet gdybym miał znajomego w Intelu, nie powiedziałby
> mi takiego czegoś. Więc taki dowód jest nieosiągalny po prostu.
> Można opierać się jedynie na tym, co mówi o produkcji procesorów
> nauka. Chyba nie chcesz powiedzieć, że jest to dla Ciebie zupełnie
> nic?

Jest róznica pomiędzy twierdzeniem, że "możliwe jest że Intel tak robi"
a twierdzeniem "Intel tak robi a dowodem na to jest to, że mój C. działa".
Kumasz subtelną różnicę?