Re: Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 22:11:31 MET DST

Niejaki(a) Tomasz Łukaszyk <kashack_at_poczta.wp.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> I co z tego ze beda ???
> Serwer konfiguruje sie pod lacze jakie sie posiada. Sadzisz ze za 5 lat
> bedziemy mieli minimum 10 Mb dla kazdego, zeby taka "krowe" stawiac. Ja
> mialem serwer na C433, ale przenioslem go na P75 bo..... byl za szybki, a
> jaka przyjemnosc spac w halasie systemu chlodzenia takiego proca.

zauwaz, ze jesli zalozyc Twa wersje scenariusza, to moze sie okazac, ze
te wszystkie 486/p75, itp beda drozsze od celka, bo beda cichsze ;)

rozwoj jest mniej wiecej staly i saianie takiej "krowy" jest jak
najbardziej wtedy oplacalne - po prostu bedzxie serwer na dluzej...

pozatym duuuzo zalezy od obudowy. nasza dorotka ma takiego big at, ze
jak wentyaltor na amd k5 100MHz w niej przy zdjetej jest calkiem
slyszalny, to jak sie zamknie obudowe, to nie wiadomo, czy dorotka jest
wlaczona... dlatego poszuje cichego dysku do niej, prefferably fujitsu,
by nie slychac jej bylo podczas pracy ;)

a dorotka bedzie podlaczona do 2mbits, emilki (mojej stacji roboczej),
aleksandry. w aleksandrze jest p7 i bedzie obslugiwala 4 odnogi sieci
naszego lanu wraz z polaczeniem 100mbits miedzy dorotka a nia. i powinno
chodzic w porzdku.

za te iles tam tal, to po prostu programy beda bardziej pamieciozerne.
juz teraz zauwaza sie tendencje do twozenia programow, kotre maja
centralnie zainstalowany "serwer", a klienty tylko korzystaja z niego
przez siec... bez instalacji na swych dyskach pelnego softu.

do takiego czegos to taki celek 600 na pewno bedzie przydatny...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|