Re: Jak oddac plyte do serwisu

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 01:54:19 MET DST

On Tue, 24 Apr 2001 13:51:05 +0200, "Plain"
<f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl> wrote:

>Powiem ci iz mam w wielu PC rozne ver. Abita BE 6 II, i rozne # Comy 905,
>905 TX etc, takiego czegos nie spotkalem, jak opisujesz.
>Wnioski : - nie piszesz co jeszcze masz w tym pececie, moze ta 3 Comka sie z
Takie zachowanie jest prawdopodobne. Sam mialem problem z BH6,
Herculesem2 MX, i modemem Zooma na Lucencie.
Objaw byl taki, ze karta przy bootowaniu zglaszal 8MB pamieci (zamiast
32), nie dalo sie zainstalowac zadnych sterownikow. Z ta sama karta
ten sam modem na Abicie K7T i na BX133 wszystko dzialalo bez zadnego
problemu.
Roznie to wiec z tymi urzadzeniami bywa.

Pozdrawiam
GLide