Re: Jak oddac plyte do serwisu

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 13:51:05 MET DST

Ciach
czesc
Powiem ci iz mam w wielu PC rozne ver. Abita BE 6 II, i rozne # Comy 905,
905 TX etc, takiego czegos nie spotkalem, jak opisujesz.
Wnioski : - nie piszesz co jeszcze masz w tym pececie, moze ta 3 Comka sie z
czyms gryzie nie piszesz cz y zmieniales sloty, ? zasilacz nie za slaby ?
(raczej b.malo prawdopodobne ), a moze po prostu zle ja wsadziles - przy
pasciarskich obudowach czasem karta nie wchodzi do slotu jak nalezy i inne
takie.
Ale tak jak pisze znam te karty i plyty dobrze i nigdy cos co opisujesz u
mnie nie wystapilo.
Powodzenia