Re: Jak oddac plyte do serwisu

Autor: Egon (ego00_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 14:05:39 MET DST

Dzieki za wszystkie info.

Zapomnialem napisac, ze karte 3COM wymienialem na druga dzialajaca sztuke.
Zachowuje sie identycznie. Znalazlem nawet kumpla ktory ma identycznego
Abita. U niego karta tez nie dziala.
Karty wsadzalem do wszystkich slotow. Posunolem sie do tego ze odlaczylem od
plyty wszystko (lacznie z procekiem i pamiecia). Do plyty wlaczony byl tylko
3COM i zasilanie. Wiatraczek nawet sie nie ruszyl o milimetr.Mam porzadna
obudowe i zasialacz DTK.

Zrobie awanture w sklepie. niech oddadza forse !

Egon