Re: Wyuzdana dyskietka ;-)

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 23:58:12 MET DST

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet "Michal Letowski"
<milet_at_geocities.com> napisał(a):

>Mozliwe wytlumaczenie:
>w zaleznosci od wielkosci dyskietki jej FAT i Root Directory znajduja
>sie w roznych miejscach.
A mi się wydaje, że FAT jest zawsze w tym samym miejscu, może być co
najwyżej mniejszy lub większy

>Tak wiec kazda stacja dyskow widzi inny FAT,
>Root Directory
>i - co za tym idzie - rozny zestaw plikow.
Po przemyśleniach doszedłem do wniosku, że FAT tak zmyślnie się zamiąchał,
ze jaena stacja widziała jeden, a druga jego kopię, oczywiście z innego
formatu.

>Ale pliki te moga byc
>zapisane w tych
>samych miejscach, wiec jezeli je odczytasz zapewne beda zawierac bledy.
Zanim ją potraktowałem scandiskiem, na jednym kompie pliki odczytywały się
bez błędów, niestety nie sprawdziłem tego na innym komputerze.IMHO komputer
mimo wszystko potraktował poprzednie pliki jako obszar zajęty i nagrał w
nowym, pustym. Chociaż kto go tam teraz wie .... :-)

Pozdrawiam
Artur

--
[http://bios.help.pl]