Re: monitory LCD

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 23:58:04 MET DST

> czy ktos z was uzywa monitorow LCD? czy warto kupowac, jaka jest jakosc
> obrazui i w ogole prosze o wszeldkie uwagi na temat takich monitorow -
moze
> jakis testy gdzies sa w sieci?
>
> --Witam, używałem monitora LCD firmy LG 15 cali 1024x768 przy 75Hz przez
około 2 miesiące, niestety cena tego urządzenia to było około 4500zł i
dlatego nie mogłem sobie na niego pozwolić. Uważam że jest najlepsze
rozwiązanie do biura, domu pod warunkiem , że ktoś nie jest grafikiem i
potrzebuje jak nalepszej rozdzielczości. Monitor LCD ma niesamowity obraz
(wogóle nie męczy oczu) czsami zdawało się jakbyś patrzał w okno. Polecam
gorąco taki monitor używałem go do oglądania filmów, gier, Worda, obróbki
dźwięku, jedynie nie nadaje się taki monitor dla grafika.