Re: wyrzucić?

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 20:05:15 MET DST

| To zależy od tego czy masz sentyment do antyków o wartości muzealnej.

[ciach superlatywy]

OK.
Postawie go obok mojego 8bitowego MSX-a m-ki"Philips";->>

| Posłuchaj mnie uważnie: ten komputer ma procesor i8088.
| Jest to procesor 16 bitowy z dzieloną magistralą na pół,
| po dwa kawałki 8-bitowe. Prawdziwa staroć. Gorsze to nawet od
| PC-XT, który już miał i8086 z pełną 16-botową magistralą danych.
| Masz do czynienia z komputerem niewiele bardziej zaawansowanym
| co Atari 800XL albo Comodore 64... Może ciutkę lepszym :-)

No i oto mi własnie chodziło.
Dzięki

| Nie wiem ile masz lat i czy w ogóle takie nazwy obiły Ci się o uszy.

Aż 27 wiosenek;-)))

| Powtórzę Ci jeszcze raz: nie zdajesz sobie sprawy z jakim
| starociem masz do czynienia, chłopie. Dziś ciężko z i486
| cokolwiek użytecznego zrobić. Nie mówiąc już o i386...
| O komputerach z CPU i286, i8086 a tymbardziej i8088 można
| w ogóle zapomnieć jeśli chodzi o wykorzystanie ich użytkowe.

Sądzisz że nie znajdzie się jakiś kompatybilny edytorek
poza edit.com z *.txt?

| No chyba, że lubisz grać w grę "Prince of Persia" :-)))

To jescze nic, dzisiaj odpaliłem szachy na 8kb
no i dwa razy dałem się ograć:-))))))))

| Link do czego? Zgromadzenia amatorów pecetowych antyków?

Lepiej się nie śmiej,
Poczekaj a zobaczysz
jeszcze trochę i nie raz zajrzysz na.....alt.pl.staregraty?
:-)))))

pozdrawiam w wiosennym humorze

Jaromir

--
To nie Bóg, lecz Samuel Colt uczynił ludzi równymi.