Re: wyrzucić?

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 19:39:34 MET DST

| twardzielek, o ile jest IDE a nie jakiś "specjalny" możesz wykorzystać
| chodząc np. do caffejki internetowej - taka nieco większa dyskietka.

Niestety, ze specjalnym kontrolerem dysk
segate125 z gumowymi amotyzatorami a'la CDrom;-))

| uffff.... chyba nie... najprostsze dystrybucje jakie widziałem
| chodziły na 386

trudno:-(((

| Żadnej szansy - w sumie może dałoby się odpalić jakiegoś Chi-writera,
| ale o czytaniu doców z worda zapomnij.

To mógłbyś rozwinąć, chodzi mi o cosik co by zapisywało
w jakimś formacie (poza *.txt),
który word był w stanie odczytać,
bo *.tag-a nie chciał;-((((
Wiesz coś a'la maszyna do pisania, co by póżniej
na dzisiejszym kompie wydrukować.

dzięki

Jaromir

--
Na pytanie - czy nie mam większych problemów, odpowiadam: Mam. Czy jeśli
stanę na szynach i złapie za druty...