Re: wyrzucić?

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 14:23:45 MET DST

On Wed, 25 Apr 2001 19:39:34 +0200, "Jaromir"
<dobromirt_at_poczta.onet.pl> wrote:

>To mógłbyś rozwinąć, chodzi mi o cosik co by zapisywało
>w jakimś formacie (poza *.txt),

ło kurde... najrozsądniejszy byłby edytor piszący w RTF, ale pojęcia
nie mam, czy takie stare edytory umożliwiały zapis w tym formacie.
Drugi problem to standard polskich znaków - w dosie obowiązywała
Mazovia - trzebaby to potem konwertować...

W sumie to najrozsądniejszy byłby właśnie format txt - zapis polskich
znaków w Mazovii - potem na innym kompie konwersa