Re: Pomózcie znaleźć driver do starej karty muzyczne

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 03:49:23 MET DST

Użytkownik "Bartek" <megabart_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości news:9c2eed$f3t$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Prawdopodobnie jest to karta Aztech Sound Galaxy BX lub NX w którejś z
> licznych wersji.

Tak, znalazłem ją http://www.aztech.com/jumper/bxiijmp.htm
BXII! Trafiłeś... Zmyliło mnie, bo gdzieś widziałem dla niej
FCC-ID I38-MMSNBX2 i odrzuciłem ją, bo moja miaa I38-SGBX21.
Tymczasem okazuje się, że te pierwsze trzy literki określają
właściciela "testów"/certyfikacji FCC i należą do Aztech lab.
Nie do Mediavision jak mi ktoś napisał...
Na stronce Aztecha znalazłem wszystko co trzeba - dzięki.
Zabieram się za instalację...

> [...]
> czasach karta niezgodna z SB lub Adlibem po prostu by się nie sprzedała.
> Pozostaje więc odpalić ją na sterownaikach standartowych (zacząć od Adliba),
> przy czym adresy i przerwania ustawić trzeba ręcznie zgodnie z ustawieniami
> jumperów (lub na farta :-) ). Swoją drogą karta może przecież chodzić na
> driverach od Win 3.1 do ściągnięcia z www.aztech.com. Są tam przecież
> drivery do kart 8 bitowych.
> Nie ma mowy, by Win95 sam z siebie wykrył taką kartę, nie mówiąc juz o
> samoistnej konfiguracji. Tego systemu nie tworzyli przecież cudotwórcy :-).

No... nie wykrył sam :-) A ja rozpieszczony bo mojego SB16ASP sam wykrył.