Re: czary ?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 09:02:50 MET DST

Adam wrote:
> [ciach]
> widzial juz kto takie dziwo ?

 Ja mam podobne dziwo w domu. Stary dysk Matrox 170MB. Podlaczony do
zasilania nie rozkreca sie, ale uwaga: tylko kiedy jestem dalej niz 1
metr od niego. Gdzy sie zblizam nagle sie rozkreca, jak oddalam staje
:))) Bylo u mnie paru znajomych i nie mogli sie nadziwic, bo dziala jak
czujka zbilzeniowa.

 Problemem okazal sie stary GAL ktory jest na plytce z elektronika.
Zblizanie do niego przewodzacych przedmiotow wlaczalo dysk. Problem
zalatwilem zakrywajac (ekranujac) plytke z elektronika kawalkiem
laminatu. Od tej pory chodzi super.

 Pytalem sie paru znajomych elektronikow, ale nikt nie slyszal o GALach
ktore reaguja na tak slabe pola elektryczne i magnetyczne :)

 A dysk zostawiam na pamiatke, moze kiedys zdejme ta plytke ekranujaca
coby pokazac w "Strefie 11" :)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl