Re: KABLE USB

Autor: Bartosz Iwanowski (informa_at_felix.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 09:17:21 MET DST

Użytkownik Fredek Kruger <caveman_at_ahoj.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c5a80$jsj$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Czy w Warszawie mozna gdzies kupic w ciagu tygodnia
> kable USB ze sterownikami do transmisji laptop-komputer ?

W empiku na Marszałkowskiej. Jest coś co się nazywa Link 100 i o to chodzi.
Umożliwia to zwykłą transmisje danych. Jednak na giełdzie widziałem Link 200
który podobno umożliwia stworzenie sieci (udostępnienie i takie tam). Nie
pamiętam gdzie ale w co najmniej 2 miejscach. Różnica to chyba 30-40
PLN.

> Czy ewentualnie sa do kupienia na warszawskiej gieldzie ?
> Gdzie i u kogo ? Pytam bo nie lubie kupowac wysylkowo
> (zwlaszcza z Allegro) ....

Bartosz Iwanowski