Re: Zoltrix Spirit - polaczenia

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 09:04:55 MET DST

Użytkownik "Perun" <vision_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Gdybym mial 45000bps, czy nawet 42000bps to bym nie plakal. Ale przy
4800bps
> to mam nawet problem poczte odebrac.

Problem jest w jakości modemu lub jakości połączenia telefonicznego (znam
takie miejsca z których najlepszy modem nie mógł wynegocjować nawet
110bodów).
Jeśli chcesz ograniczyć górną granicę negocjacji możesz to zrobić przy
pomocy komend AT. Kiedyś to robiłem ze Spirytem i dziłało. Nawet możesz
wymusić V34 (33,6k) zamiast V90 (56k od serwera/ 33,6 do serwera).
Z tego co pamiętam to jest +MA (ale zajrzyj do listy komend AT - jest na
stronach Zoltrix'a)
Będziesz miał mniejszą szybkość ale za to stabilną transmisję i odbierzesz
na pewno pocztę.....i newsy :-))

--
Steve