Re: Ile MHz PIII?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 02:10:06 MET DST

On Mon, 23 Apr 2001 08:34:42 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Tualatin -- nawet nie wiedziałem, że zrezygnowali... W sumie głupia
>decyzja, bo Pentium 4 nie zagrzeje jeszcze długo miejsca na rynku i
Pewnie gdyby z niego nie zrezygnowali sytacja rynkowa P4 bylaby
jeszcze gorsza.

>tylko nowa silna wersja Pentium III mogłaby ratować Intela. A męczenie
Ale bylaby to bardzo krotkowzroczna. Kreciliby tego tulatina i co
dalej. Usuwajac go z rynku zmuszaj ludzi do przyzwyczajenia sie do P4.

Co by nie robili i tak dzialaja na kozysc AMD.

Pozdrawiam
GLide