Monitor Likom K7304 reklamować czy nie?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 22:22:11 MET DST

Mam monitor Likom K7034 (nawiasem mówiąc to nie polecam, bo to już drugi i
mi nie bardzo pasuje). Rozchodzi się o to, że ma taką mało spotykaną
usterkę: od czasu do czasu gaśnie ekran na ułamek sekundy. Dzieje się tak
dosyć żadko powiedzmy 3 razy dziennie, choć bywają kilkudniowe okresy, gdy
jest wszystko ok. Ekran gaśnie całkowicie, na bardzo krótki czas, ale
oczywiście zauważalny i denerwujący (wydaje mi się, że prąd zabrali i
obawiam się, że mogę dostać zawału :-) bo właśnie piszę pracę ).
Wydawać by się mogło, że uszkodzony, ale boję się, że ciężko będzie
udowodnić, że jest coś nie tak i nie jestem pewiem, czy w ogóle uznane mi to
zostanie za usterkę (może normy firmy Likom dopuszczają takie zjawisko :) ).
Za odpowiedzi z góry dzięki.

Pozdrawiam. Seba