Re: Monitor Likom K7304 reklamować czy nie?

Autor: Ferdynand Kiepski (aberlinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 21:18:22 MET DST

Z moim starym Hyundai'em 17B+ miałem tak samo - dodatkowo oprocz chwilowego
gaśnięcia ekranu słychac było cichy trzask. Najpierw bardzo żadko, później
częściej, aż któregoś pięknego dnia zdechł całkowicie. NIe miałem jeszcze
czasu zawieźć go do serwisu, ale podejrzewam że nawaliło odchylanie poziome.
Więc tak może przy okazji - czy ktoś sie orientuje ile dziadostwo moze
kosztować?
Czy ktoś miał wymieniane w swoim monitorze kiedyś wysokie czy co tam się
zjaralo przy takich objawach?

Pozdrawiam.