Re: Internet przez kablówkę

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 15:24:16 MET DST

"Sc0rpi0" <sc0rpi0_at_milenium.pl> wklepał(a)
<9c3sko$r65$1_at_news.internetia.pl>:

>Zapomnij o Chello - to jest taka kicha, ze TPSA jest lepsza...
>Poczytaj sobie na ich stronach...
kicha? przepraszam mówisz to z własnego doświadczenia panie?? wątpie.
TPSA to totalny szajz i nic nie można porównać do TPSA... transfery
mam rewelacyjne - zewsząd. ze świata nieporównywalnie szybciej od
tej zakichanej telekomuny...

>Zasada pierwsza i ostatnia: nic ci nie wolno...
>Stawianie maskarad, serverow czegokolwiek (poczty, WWW), itp. itd.
>jest zabronione i koniec.
no ja pierdykam. TO STRASZNE!! masz łącze 512 kbps z BARDZO szybkim
wyjściem na świat. no ale nie wybiorę go, lepiej SDI za taką samą
cenę, gównianego POLPAKA-T i "SUPER" XFERy... ale za to sobie postawie
serwerek na tym 128kbps (teoretycznym). czy ty wogóle myślisz???

>Tak ze zapomnij o wszystkim z wyjatkiem tego ze mozesz sobie polazic po
>necie... A do tego to nie potrzeba lacza z kosmosu... Do tego wystarczy
miśku, ja akurat mam chello i robię WSZYSTKO co chcę :-) dla lamusów
którzy nie potrafią się poukrywać lekko to SDI może faktycznie jest
lepsze. albo dla takich co nie wiedzą co do czego służy... to może i
dzierżawiony modemik wystarczy, hę?

pewnie jesteś wkur@#@#$ bo akurat chello do ciebie nie dociągneli :-))))

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]