Re: Internet przez kablówkę

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 16:03:57 MET DST

> miśku, ja akurat mam chello i robię WSZYSTKO co chcę :-) dla lamusów
> którzy nie potrafią się poukrywać lekko to SDI może faktycznie jest
> lepsze. albo dla takich co nie wiedzą co do czego służy... to może i
> dzierżawiony modemik wystarczy, hę?

Nie zależy mi w sumie na czymkolwiek innym niż przeglądaniu www ( chociaż
jakiś ftpik ?), ale ważne
jest aby można było korzystać na dwóch PC, więc czy można to zrobić?
, hub?, pod w2000 można to chyba jakoś zrobić ( tylko że jeden jest
serwerem) z drugiej strony gdzieś słyszałem że chello może jakoś
sprawdzić czy nie podłączyłeś drugiego kompa (bo za to trzeba podwójnie
zabulić)