Re: [OT] S-Video i Eurozlacze

Autor: jerzyn (slajerzyn_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 15:28:04 MET DST

Użytkownik "Circulus Vitiosus " <circulus_at_spamhater.polbox.com> napisał w
wiadomości news:3ae1f17c.470947_at_news.tpi.pl...

> Pokombinuj z ustawieniami PAL/SECAM/NTSC. Jezeli TV-out jest na
> ukladzie Brooktree to skorzystaj z TVToola.
> Ja mam podobny uklad (stary telewizor 21" Goldstar, kabel S-Video,
> przejsciowka S-Video - Euro) i wszystko OK.
> BTW to wcale nie OT :)

Mistrzu świata - ratuj - dostałem z firmy notebooka z DVD i wyjściem
S-Video, już kupiłem sobie przejścówkę S-Video - Euro Złączę - ale po
przełączeniu TV na tryb AV nic - zupełnie nic.
Mój notebook bez problemu pracuje z innym monitorem, w instrukcji jest
notatka, że w ten sam sposób można przejść z sygnałem na TV (Fn-F6) ale
dupa. Co robię źle???? Coś pisałeś o TVTool - co to jest???
Będę bardzo zobowiązany
jerzyn.