Re: [old] która grafika lepsza?

Autor: Jim (Rafael_at_paa.gov.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 12:00:09 MET DST

Wirge maja czasem problemy z wyswietlaniem filmikow w formatach avi i mpg
albo ktorego z tych nie pamietam ale mi sie to zdazylo 3 razy, obraz sie
rwal dopuki nie odiolem kolorow :)

Użytkownik "Mariusz Michna" <mariusz_at_tpc.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
voodoo i tak przejmuje kontrole nad tym i karta nie ma znaczenia (pomijam
efekty 3D generowane przez virga hehee) a 2D to owszem ale na wiekszym
monitorze

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl