Re: Easy CD Creator i w2k (klopot)

Autor: mart (martinek_at_irc.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 11:56:15 MET DST

Użytkownik "p0li" <p0li_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam z tym mały problem - podczas nagrywania jakiejkolwiek płyty
> program nie kończy operacji zapisu, mimo że faktycznie nagrał płytę.
> Po zamknięciu programu z Task Managera płyta jest nagrana. Czy ktoś
> się z tym spotkał? Czy to może być wina nagrywarki, czy systemu? A
> może jakiś patch?
> konfiguracja (ważniejsza):
> płyta P2B-DS +2x cel 466_at_522
> ram - coś ponad 300MB Kingston 133MHz ECC
> nagrywarka - Yamaha 4416 SCSI bios 1.0j (najnowszy)
> W2K UK +SP1
> Roxio Easy CD Creator 5.0 Platinum
[...]
Najlepiej pozbądź się tej nagrywarki. Używam takiej samej i po nagraniu
płyty musze zrestartować w2k bo w przeciwnym wypadku obciążenie procesora
skacze co 2s od 0 do 100% i nie można pracować.
Nie wiem w czym problem ale spotkałem się już z wieloma przypadkami
nieprawidłowego funkcjonowania tej nagrywarki pod w2K.