Re: [old] która grafika lepsza?

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 09:54:59 MET DST

Dnia 24 Apr 2001 00:19:15 +0200, <gabryhh_at_poczta.onet.pl> napisal:

>hmmm...wg. mnie to sprawa nie warta zachodu jezeli chodzi o 3D gdyz voodoo i tak przejmuje kontrole nad tym i karta nie ma znaczenia (pomijam efekty 3D generowane przez virga hehee) a 2D to owszem ale na wiekszym monitorze

hej!
Sprawdz ostroc obu kart w 1024x768. Czasem S3Trio bylu juz tu fatalnie
nieostre, a Virge jeszcze sobie radzil.
Moze to byc dodatkowy argument do wymiany,poza nieco szybsza praca w
2D.
Czasem Virge mialy problemy z niektorymi moitorami, np. LG co pol
godziny wykonywaly dziwne 'migniecia' obrazu. Raczej nie dalo sie tego
wyeliminowac bez wymiany karty/monitora, wiec uwazaj!

Pozdrawiam,
Mariusz