Re: kolejność instalacji oprogramowania

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 11:45:42 MET DST

> w jakie kolejności instalować oprogramowanie i co powinno być
zainstalowane
> (z takich kruczków jak via 4in1)?
> D750, MSI kt7tubo, hdd u5, dvd pionieer 116, geforce2mx
> win98? via4in1? stery: graf, muz, do płyty gł? jakieś detonatory? dvd?
> directx?
> Wjakiej kolejności i co, żeby nie pominąć?
> (instalowałem już system od podstaw na 486 i na celku, chodzi o to,
czy z
> dur i via nie makiś spec ops)

Nie ma szczególych wymagań. Ale po zainstalowaniu windowsa
(najlepiej Windows 2000, chyba że do gier, to wtedy Windows ME)
najpierw zainstaluj Via 4in1429v(a) np. z
http://bws.sprintnet.pl/files/driver/chipset/via/4in1-driver/4in1429v.zi
potem to najlepiej sterowniki do karty graficznej. Ustaw odpowiednią
rozdzielczość i zaraz zainstaluj Windows Commandera 4.52.
Dopiero teraz możesz wygodnie zainstalować resztę sterowników ;)

Wonder