CII 633 do ktorego gniazda?

Autor: sokros_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:19:37 MET DST

Moja płyta to Via P6BAT-me która ma dwa gniazda Socket 370 i slot. Kupując
procesor gość w serwisie powiedzial mi, że do tej płyty nie potrzeba żadnej
przejściówki procesor włoży do gniazda socket 370 i po sprawie. Po kilku
godzinach wracam do serwisu po komputer a gostek mówi żeby dopłać 25 zł. za
przejściówke bo jak włożył procesor do gniazda soket to sie spaliła plyta którą
wymienił. Czy to możliwe? W tej chwili procesor mam na slocie a komputer jest
tak wolny jak cholera. Może płyta nie obsługuje C II? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam