Re: CII 633 do ktorego gniazda?

Autor: Arabek (arabek_at_poland.com@###)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:24:57 MET DST

No jak ci spalil plyte to troche nieciekawie
Nie potrzeba zadnej przejsciowki do porcesora CII na socket 370 jesli jest
wkladany w gniazdo socket 370
Przejsciowke potrzebowal on dla plyty na slot1
Nie daj sie wrobic te plyty juz powoli a nawet bardzej niz powoli wychodza z
rynku
walcz o swoje
Pozdrawiam
Arabek

<sokros_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Moja płyta to Via P6BAT-me która ma dwa gniazda Socket 370 i slot. Kupując
> procesor gość w serwisie powiedzial mi, że do tej płyty nie potrzeba
żadnej
> przejściówki procesor włoży do gniazda socket 370 i po sprawie. Po kilku
> godzinach wracam do serwisu po komputer a gostek mówi żeby dopłać 25 zł.
za