Odp: Durony

Autor: Outsidre (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 15:10:17 MET DST

Użytkownik "opolanin" <opolanin_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Ostatnio na rynku pojawily sie Durony i Durony Box.
> Na 800 MHz jest az 100pln roznicy !
> Wiem ze Box-y maja 3 lata gwarancji i sa drozsze, ale czy warto?
> Czy ktos mial z nimi jakies doswiadczenia?
> Czym sie jeszcze roznia te procki?
>
> Pozdrowka
> opolanin

Z punktu widzenia serwisanta Box'y to mniej jezdzenia do klienta gdy went
nawali i zacznie buczec. Byle nie chcial byc zintegrowany na stale to mozna
w razie czego wymienic na zwykly ale faktem jest ze mniej sie trzeba
namachac z serwisowaniem takich kompow.
Jak samemu sobie robi sie komputer to nie ma to wielkiego znaczenia.