Odp: Naprawa dysku gdy sprzedawcy brak

Autor: Outsidre (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 15:02:45 MET DST

Użytkownik "Marcin Żyła BiPS" <pl_at_xox.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kupiłem dysk dostc dawno na giełdzie, brak kontaktu ze sprzedawcą.
>
> Dysk 13GB Western Digital, produkcja 06.aug.99
>
> Czy da się z tym coś zrobić??? Na razie sieje badami.

Skontaktuj sie z przedstawicielem WD na Polske (chyba California glowy nie
dam) ale chyba to nic nie da bo dysk nie jest napewno z polskiej sieci
dystrybucyjnej (na gieldzie ciagna od Ruskich)
Slyszalem ze mozna tez wyslac bezposrednio do producenta na zachod ale
koszty wysylki sa bardzo duze (ok. 60zl) no i trzeba czekac kilka miesiecy
conajmniej.