Re: FlyVideo II & Fly Video I

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 18:45:33 MET DST

> Dokladnie, FV I byly wylacznie na Zoran'ach. Mialem kiedys cos takiego -
> tyle ze bylo (teoretycznie, napis na pudelku) stereo, nie mialem jak tego
> sprawdzic. Niech sobie zainstaluje najnowsze stery Nie wspieraja one FV I,
> wiec jak rusza to musi byc to conajmniej FV II

Miałem ten tunerek w domu. Chodził cacy na sterach dla FV II świeżo
ściągniętych
ze strony producenta. Można było włączyć stereo a programy wykrywały chipa
jako BT848.
Dlatego właśnie nie dam sobie ciemnoty wciskać bo wiem co sprzedaje a jak
ktoś jest niedouczony w sprzęci to jego strata.
Zresztą chciałem mu wszystko wytłumaczyć i pomóc w instalacji ale facet
był tak chamski, że skończyło się pogróżkami (przyjedzie, pobije i kase
zabierze :-)
z jego strony oraz splonkowania go z mojej.

> Koles to jakis sciemniacz, olac go...

I tak też zrobiłem. Jak ma problemy finansowe i obieranie paczki nie jest
mu na ręke to niech nie licytuje sprzętu.
A ha... na Allegro jest pod nikiem Troglodyta.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\