Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:56:41 MET DST

"gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome_at_go2.pl> wrote in message news:slrn9e282k.nj.gruesome_at_localhost.localdomain...
> Tako rzecze Pszemol:

> Po to wymyslono standardy, aby wszyscy sie ich trzymali. Widac dla ciebie
> niespelnianie ich przez czytnik (tzn. zla obsluga qp) news nie jest wystarczajacym
> powodem, by go nie uzywac. Wylacznie twoja sprawa. Mozesz miec pretensje tylko
> do siebie.

Ależ nie mam do Ciebie pretensji.

> "jak mnie zmęczysz to przestanę Ci odpisywać"

No i? Informuję lojalnie o faktach. Jak mnie zmęczy to przestanę czytać.

> Zlosliwe jest twoje zachowanie. Jedynym winnym jest Microsoft Outlook Express.
> Wyzywaj sie na nim...

Moje zachowanie? Które? W czym wykazuję swoją złośliwość Twoim zdaniem?
Złośliwy byłby moim zdaniem ktoś, kto WIEDZĄC o tym że q-p stwarza
problemy użytkownikom OE dalej go używał mimo iż mógłby używać 8-bit.
Dlatego INFORMOWAŁEM kolegę, który się urwał jak z choinki z q-p
aby wiedział jak wyglądają fakty. Jeśli będzie dalej stosował q-p
to będzie to oznaczało że jest zwyczajnie złośliwy... To ludzka cecha,
ale ja mam to w nosie i przestanę go czytać.