Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 13:11:41 MET DST

Tako rzecze Pszemol:

> - informuję o faktach: q-p utrudnia zwyczajowe cytowanie w OE

Po to wymyslono standardy, aby wszyscy sie ich trzymali. Widac dla ciebie
niespelnianie ich przez czytnik (tzn. zla obsluga qp) news nie jest wystarczajacym
powodem, by go nie uzywac. Wylacznie twoja sprawa. Mozesz miec pretensje tylko
do siebie.

> - do niczego nie zmuszam - nie wciskaj mi dziecka w brzuch

"jak mnie zmęczysz to przestanę Ci odpisywać"

> - pytam o powody q-p w nadziei że mogę pomóc, w nadziei że to nie złośliwośc.

Zlosliwe jest twoje zachowanie. Jedynym winnym jest Microsoft Outlook Express.
Wyzywaj sie na nim...

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /