Re: klawiatura

Autor: Dawid Drechny (dawid_dr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:11:25 MET DST

Mam duży problem z klawiaturą i płytą główną. Kąputer ma już 5 lat.Chipset
Intel HX (chyba, są na nim takie oznaczenia: Intel PCIset FW82439HX
L6333137), BIOS Ami '95, Windows 98. Bawiłem się wnętrzem klawiatury,
zrobiłem jakieś zwarcie i prawdopodobnie uszkodziłem na płycie sterownik
klawiatury (wszystko inne działa). Czy darady podłączyć klawiaturę USB ? Nie
mam gniazd USB, ale na płycie są dwa 4-pinowe złącza z napisami: USB1 i
USB2, a w BIOS-ie opcja USB Enable/Disable. Please help!
e-mail: dawid_dr_at_poczta.onet.pl