Re: Stare komputerki

Autor: Dawid Drechny (dawid_dr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 20:07:46 MET DST

Mam duży problem z płytą główną. Kąputer ma już 5 lat.Chipset Intel HX
(chyba, są na nim takie oznaczenia: Intel PCIset FW82439HX L6333137),
BIOS Ami '95, Windows 98. Bawiłem się wnętrzem klawiatury, zrobiłem jakieś
zwarcie i prawdopodobnie uszkodziłem na płycie sterownik klawiatury
(wszystko inne działa). Czy darady podłączyć klawiaturę USB ? Nie mam gniazd
USB, ale na płycie są dwa 4-pinowe złącza z napisami: USB1 i USB2, a w
BIOS-ie opcja USB Enable/Disable. Please help!

Użytkownik "Tomek" <tomcio-w_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> jak juz pisalem na privie mam atari
> czy chcesz je kupic?

Spektrum,