klawiatura

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 20:57:23 MET DST

Mam probelm z klawiatura. A mianowicie co pewien czas niejako samoczynnie
zalancza mi sie "Caps Lock" co wywoluje pisanie duzymi literami w Wordzie,
za chwile tez samoczynnie powraca do normy. W momencie tego samoczynnego
zalaczenia gdy usiluje otwirac np. w panelu sterowania ustawienia klawiature
to zaznacza mi wszystkie ikony (na niebiesko) ktore znajduja sie we
wspolrzednych do ikony klawiatury i przez klikniecie startuja wszystkie
ustawienia np.czcionki, drukarki, dxwieki, ekran itd. Zaslyszalem ze powodem
tego jest elektryzowanie klawiatury. Ale jak to usunac bo zwieranie stykow
wtyczki od klawiatury cos nie bardzo dziala?

Grzegorz