Instalowanie karty do PC objętego gwarancją odpłatnie....

Autor: Pilu (pealoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 17:32:04 MET DST

Witam
Kolega z sieci ma zaplombowany komputer (ma chyba ze 2-3 miesiące), a więc
nie można się nijak do niego dostać, bo zerwanie plomb = utrata gearancji na
wszystkie części (bzdura do kwadratu). Załatwiłem mu taniej kartę sieciową
lecz nie mogłem jej zainstalować. Pojechał więc do serwisu firmy Optimus
(tam kupował kompa), tam zainstalowali i KAZALI MU ZAPŁACIĆ 50zł+VAT ZA
INSTALACJĘ "BO KARTA NIE BYŁA KUPOWANA U NAS".
Moje pytanie: jakim prawem - przecież zamykają Ci nowy komputer i jesteś
skazany na ich DARMOWY serwis w okresie gwarancyjnym. Był już ktoś kiedyś w
takiej sytuacji?
P.S. Nieświadomy kolega oczywiście zapłacił.

Pilu